Osobní přístup
Propojení s cíli, postojem a kulturou vašeho týmu
Okamžitý dopad
Praktické akční kroky a checklist pro převedení dovedností do praxe
Minimum teorie, maximum praxe
O klíčových dovednostech nemluvíme, trénujeme jů§?
Společně stanovíme cíle a kompetence, na kterých chcete pracovat. Zjistíme, co právě váš tým nejvíce potřebuje. Definujeme cíle workshopu a situace, na které se při tréninku zaměříme.
Váš čas, vámi určené místo. Tvoříme bezpečný prostor pro sdílení, učení se a reflexi. Zaměřujeme se na náročné situace a trénink jejich řešení.
Vzávěru workshopu získáme zpětnou vazbu od účastníků. Výstupy zpětné vazby a další doporučení vám předáme na závěrečné schůzce.
Naučíte se dávat konstruktivní zpětnou vazbu s potřebným vlivem. Zlepšíte svou schopnost přijímat zpětnou vazbu a efektivně na ni reagovat.
Naučíte se umění říkat asertivní NE. Uvědomíte si rozdíl mezi tím, kdy sami nastavujete zdravou hranici a kdy jen dáváte nefunkční požadavky.
Naučíte se připravit prostředí pro úspěšné delegování. Zjistíte, jak vytvářet a řídit zodpovědnost ve svém týmu. Uvolníte si jako leader ruce.
Naučíte se vytvářet podporující prostředí ve vaší firmě. Získáte nástroje pro řešení situací s toxickými jedinci.
Hlouběji porozumíte vlastnímu vnímání emocí a jejich vlivu na rozhodování. Naučíte se zvládat nával emocí a dostanete do svého jednání více racionality.
Jak ustát konflikt způsobený odlišným očekáváním mezi generacemi – a přetavit ho v porozumění, důvěru a spolupráci. Workshop je určený všem, kdo někdy zažili pocit, že na GenZ nic nefunguje.
Zvládnete odpor ke změnám. Začnete přistupovat ke změnám tak, aby je váš tým plně pochopil a přijal.
Najdete cestu, jak se přetížení postavit. Naučíte se uvolňovat si ruce a především hlavu. Zjistíte, jak správně pracovat s prioritami.
Zlepšíte všechny své konverzace prostřednictvím aktivního naslouchání a přímé komunikace. Vyzkoušíte si, jak vypadá komunikace, která se řídí dohodou.
Naučíte se využívat hodnoty v běžných situacích v týmu. Pochopíte, jak na základě hodnot dávat zpětnou vazbu a budovat soudržný tým.